Klanten waarderingen

Testimonials van klanten Zie ook een greep uit het klantenbestand

——————————————————————————–

Als “herintredende computer gebruikster”, dacht ik,-hoe moet ik dit allemaal in zo’n korte periode eigen maken-? Nou gewoon, samen met de persoonlijke begeleiding van Barend. Ik kan gewoon doorgaan met mijn bedrijfsactiviteiten en toch leren hoe ik een website zelf in elkaar kan zetten. Internetten, installeren van een nieuw programma, spelenderwijs wordt het eigen gemaakt. Al mijn ideeën worden geduldig gecomprimeerd tot bruikbaar computermateriaal, zonder dat ik mij hoef te verdiepen in gecompliceerde manuals, waar ik geen tijd voor heb! Onze complimenten en we hopen nog heel lang van jullie veelzijdige services gebruik te maken. Pruiken Thuiszorg Nederland | http://www.pruikenthuiszorg.nl/ M. – H.R.  pruikenthuiszorg.nl

——————————————————————————–

Inmiddels heb ik al een paar keer beroep gedaan op Barend, vari�rend van een totale computercrash door virus tot aanbevelingen voor beste gamelaptop voor mijn zoon. Iedere keer ben ik heel professioneel en heel vriendelijk geholpen. Wat je ook vraagt, het wordt zeer helder en duidelijk uitgelegd en vaak ontvang ik achteraf ook nog tips en suggesties die me verder zouden kunnen helpen. Het prettigste is dat je niet alleen deskundig maar ook gewoon heel vrijblijvend wordt bijgestaan. Door to Door BV. doortodoorbv.com
——————————————————————————–

Bijzonder vriendelijk en hulpvaardig. Barend heeft me over de opstartmuur
getrokken van een eigen website. Ik kan nu zelf in mijn eigen tempo mijn
website verder afbouwen/verbeteren.
MV, gezondheidszorgpsycholoog, Landsmeer

——————————————————————————–

Wat ik knap vind is dat Barend het zo goed uitlegt. Simpele vergelijkingen waar het best ingewikkelde moderne handelingen betreft. Ik vind dat ik al ver ben gekomen en wij zijn erg blij met het netwerkje zodat we, ook gelijktijdig, beneden en boven kunnen internetten, emailen en printen. Ook vind ik dat Barend altijd snel reageert als wij emailen! Groetjes, M.W. te L.

——————————————————————————–
‘Niemand’ heeft zo een mooie website als wij en dan ook nog goed vindbaar. Top en dank jullie wel!
http://www.alopeciahaarinfo.com
——————————————————————————–

This was awesome! The mouse cursor moved on my screen, i talked with Barend the expert, and he saw what i did!!
Really a great discovery, thanx for making the sound working again and the anti virus update + an extra anti-warez software. Jill H from Hardin – Montana – USA.

——————————————————————————–

Geweldig die usb inlog stick. 1 wachtwoord onthouden en verder altijd overal automatisch inloggen. Overal ter wereld. In een pc pluggen, naar de webmail, en mailen maar. Website statistieken inzien? inloggen gaat vanzelf ! webbased de site bijwerken? no problemo! Barend cs. ? kanjers!!!!!

——————————————————————————–

ONTZETTEND BEDANKT VOOR DE GOEDE SERVICE!! Echt helemaal top, geen moeite teveel.
Ga jullie website aan anderen doorgeven!! Groet, J.J.
http://www.mensendieck-nijenrode.nl & zwangerschapscursus

——————————————————————————–

GreAT!, global distances, no worrys :-) first pc helped us out, way out in the outback Aussie wildplains :-) Now we cAn print overside instead of straight up only :-) Thanx guy’s !!

——————————————————————————–

We thank you very much! Great that we can scan again! E A from Ohio, USA.

——————————————————————————–

Much obliged from Canada. So happy i finaly have an antispam washer. Thanks. A M, Ont. Canada.

——————————————————————————–

Gaaf dat ons windows 7 machientje weer veilig is EN de SSD disk zo min mogelijk slijt met de huidige expert instellingen, bedankt voor de snelle service. R vd G Zaandam.

——————————————————————————–

Zoals bij meer mensen was ook bij mij de DVD ineens niet meer zichtbaar, ik kon niks branden :-( Nu weer wel! :-)) bedankt Barend.

——————————————————————————–

Mooi, de windows ’98 pc’s harddisk was 100% en werkt nu weer toppie! Bedankt we kunnen weer verder wreken als kleinbedrijf met verzekering declaratie software online.

——————————————————————————–

Nog even en we kunnen het reclame bureau de deur wel uit doen! Geweldig die advertentie die url en dat formulier, nu al meer prospects, top ! W Gatering
——————————————————————————–

Normaal installeren we zelf internet en pc’s. Bij de nieuwe adsl aansluiting en 3 nieuwe pc’s wilde dat steeds maar niet lukken. Barend kwam en 4 uur later hadden we een gedeelde internet aansluiting en functionerend netwerk, beveiliging, nieuwe handige favorieten, instructies, alles 110%.

——————————————————————————–

Mooi opgelost, nu werkt de sweex wireless opzet wel. WMI vernieuwd in XP? Nou ja het is mij wel best zo :-) JK te Z

——————————————————————————–

Ongelovelijk. We hadden geen antivirus èn geen firewall op onze computer met 24/7 ADSL. 90 virussen verwijderen, ataware doen…. Het loopt nu allemaal weer prima, bedankt! A de V te P

——————————————————————————–

Prima zo Barend, met 1 maal adsl-basic op het netwerk voor onze 4 pc’s. Snel gedaan en de kids hebben fun met hun racespel tegen elkaar op de computers. fam. D v L te Z

——————————————————————————–

Barend , absoluut een goede vriend en een hulp in de nood!!!!!! Fam. J te P

——————————————————————————–

Nogmaals bedankt voor je adviezen t.a.v. de aankoop van een laptop. en dat niet alleen, maar vooral ook bij de adviezen en het wegwijs maken in het gebruik van de laptop met diverse aansluitingen en draadjes, waardoor ik nu dit formulier kan invullen. W.B. te P

——————————————————————————–

We zijn heel blij met Digital services en alle Digikennes die ons is bijgebracht. En het is wel fantastisch dat bij een b.v. vastloper Barend meteen een oplossing weet. Groetjes, L.H. te L http://www.newhairplanning.nl

——————————————————————————-

Barend heeft onze hele computer laten werken. Gooiden we hem eerst liever van het balkon, nu willen we hem nooit meer kwijt!!! Bedankt. S.N. te L

——————————————————————————–

Wat reageren jullie snel zeg bij DS! Goede service indeed Barend! Enne, het is allemaal weer in orde zo ;-) Knap dat vanuit huis kon over zo een afstand. Leuk om te zien ook en ergens wel een beetje eng. PK de W te L

——————————————————————————–

Over tablet smartphone laptop 2 in 1 telefoon pc en computer hulp reparatie online

Helpt online over internet met windows, ook 7 8 10 e.d. errors repareren upgrades, updates, SEO expert gevonden worden op page 1, website opzet en/of onderhoud software hardware installatie (!) anti warez, antivirus anti spam, pc en computer / laptop apk, beveiligen reparaties enz. Ook voor android tablet en smartphone 2 in 1 laptop telefoons enz (android)
Dit bericht werd geplaatst in error, hulp online, windows, windows 10, windows 7, windows 8 en getagged met , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

